Δευ. - Παρ.: 9:00 - 18:00
Σαβ.-Κυρ. 9:00 - 14:00
+30 215 0000 215
Τηλέφωνο
Ελ. Βενιζέλου 194, 17676 Αθήνα
Διεύθυνση

5 συμβουλές για καλύτερες διαφημίσεις στο Facebook

Αστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια Ανενεργά
 

5 συμβουλές για καλύτερες διαφημίσεις στο Facebook

Ο # 1 λόγος για να αξιοποιήσεις τις διαφημίσεις στο Facebook είναι η προσέγγιση των χρηστών.

Με πάνω από 1.5 δισεκατομμύρια μηνιαίους ενεργούς χρήστες, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα οι μελλοντικοί πελάτες σου να… κάνουν παρέα σε αυτή την πλατφόρμα Social Media.

Ωστόσο, καθώς το Facebook “μεγάλωνε” όλο και περισσότερα brands άρχισαν να το εκμεταλλεύονται.

Κατά συνέπεια ο ανταγωνισμός αυξήθηκε παράλληλα με τις δυνατότητες προβολής μιας επιχείρησης.

Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η μέση οργανική (δωρεάν) προώθηση μιας σελίδας στο Facebook έχει μειωθεί δραματικά.

Ναι, σίγουρα υπάρχουν τρόποι βελτίωσης της οργανικής προσέγγισης χρηστών,

Αν όμως θέλεις πιο γρήγορα και συγκεκριμένα αποτελέσματα, η απάντηση είναι οι διαφημίσεις στο Facebook!

Παρόλα αυτά η αποδοτικότητα των διαφημίσεων στο Facebook δεν είναι τόσο εύκολη όσο ακούγεται.

Θα πρέπει να εφαρμόσεις τις βέλτιστες πρακτικές και να εργάζεσαι με συνέπεια στις καμπάνια σου

Σε αυτό το άρθρο θα εξετάσουμε τις καλύτερες πρακτικές διαφήμισης στο Facebook.

Αν τις ακολουθήσεις όχι μόνο θα πετύχεις καλύτερα αποτελέσματα αλλά θα μειώσεις τον κίνδυνο της αποτυχίας!

https://web-net.gr/wp-content/uploads/2021/01/facebook-424521_640-1-300x169.jpg 300w, https://web-net.gr/wp-content/uploads/2021/01/facebook-424521_640-1-200x113.jpg 200w, https://web-net.gr/wp-content/uploads/2021/01/facebook-424521_640-1-560x315.jpg 560w" alt="facebook διαφημίσεις" width="640" height="360" class="wp-image-21764" loading="lazy" />

 

Στόχευση κοινού

Πρώτα απ ‘όλα, πρέπει να είσαι σαφής ποιους χρήστες ακριβώς στοχεύεις.

Η ιδέα είναι να προσεγγίσεις μόνο αυτούς τους χρήστες που ενδιαφέρονται για αυτό που προσφέρεις. Έτσι πρέπει να συνδεθείς με χρήστες που:

  • Θέλουν να ανακαλύψουν και να μάθουν περισσότερα σχετικά με περιεχόμενο σου
  • Έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον για το τι πουλάς η το πώς μπορούν να τους βοηθήσουν τα προϊόντα σου
  • Είναι περισσότερο δεκτικοί στα μηνύματα Marketing


Η στόχευση των σωστών χρηστών είναι μία από αυτές τις βέλτιστες πρακτικές στις διαφημίσεις Facebook που συχνά θεωρείται δεδομένη.

Κυρίως επειδή τα brands αισθάνονται ότι όσο περισσότερα άτομα προσεγγίζουν, τόσο καλύτερα αποτελέσματα θα έχουν.

https://web-net.gr/wp-content/uploads/2021/01/feedback-2990424_640-300x200.jpg 300w, https://web-net.gr/wp-content/uploads/2021/01/feedback-2990424_640-615x410.jpg 615w, https://web-net.gr/wp-content/uploads/2021/01/feedback-2990424_640-200x133.jpg 200w, https://web-net.gr/wp-content/uploads/2021/01/feedback-2990424_640-560x373.jpg 560w" alt="facebook διαφημίσεις" width="640" height="426" class="wp-image-21765" loading="lazy" />

Για να λειτουργήσει η στόχευση, είναι σημαντικό να καταλάβεις ως επιχείρηση:

  • Τι είδους πλατφόρμες Social Media χρησιμοποιεί το κοινό που στοχεύεις αυτήν τη στιγμή
  • Τι γλώσσα χρησιμοποιούν συνήθως
  • Ποιο είναι το είδος επικοινωνίας που τους ταιριάζει
  • Τι περιεχόμενο τους ενθουσιάζει περισσότερο και πώς αλληλεπιδρούν με αυτό


Με τη σωστή έρευνα, θα μπορέσεις να βρεις τις απαντήσεις στις παραπάνω ερωτήσεις.

Θυμήσου, ότι η γνώση για το κοινού σου θα σε βοηθήσει στην εκτέλεση επιτυχημένων διαφημίσεων στο Facebook.

Διάβασε Επίσης:
 
5 λόγοι για να κάνεις διαφήμιση στο Youtube
 

Αφιέρωσε λοιπόν τον κατάλληλο χρόνο για να καταλάβεις ποιον στοχεύεις και γιατί.

Αd Copy


Οι διαφημίσεις στο Facebook εστιάζονται κυρίως στην εικόνα.

Δεν υπάρχει αμφιβολία για τη σημασία της χρήσης των σωστών εικόνων στις διαφημίσεις του Facebook.

Οι εικόνες μπορούν να… απογειώσουν ή να καταστρέψουν την καμπάνια σου.

https://web-net.gr/wp-content/uploads/2021/01/annie-spratt-5psJeebVp9o-unsplash-300x201.jpg 300w, https://web-net.gr/wp-content/uploads/2021/01/annie-spratt-5psJeebVp9o-unsplash-615x410.jpg 615w, https://web-net.gr/wp-content/uploads/2021/01/annie-spratt-5psJeebVp9o-unsplash-200x134.jpg 200w, https://web-net.gr/wp-content/uploads/2021/01/annie-spratt-5psJeebVp9o-unsplash-560x375.jpg 560w" alt="fb ads" width="640" height="428" class="wp-image-21766" loading="lazy" />

Στην πραγματικότητα, σύμφωνα με το HubSpot, οι επιτυχημένες διαφημίσεις στο Facebook προβάλουν εικόνες που είναι:

  • Σαφείς
  • Εντυπωσιακές
  • Οικείες ή αναγνωρίσιμες
  • “Σκιαγραφούν” το προϊόν, την υπηρεσία ή την εκδήλωση
  • Έχουν σταθερή παλέτα χρωμάτων
  • Έχουν στοιχεία που καθοδηγούν τις κινήσεις των ματιών
  • Παρουσιάζουν τις πληροφορίες άμεσα

Θα πρέπει επίσης να επιλέξεις τα σωστά χρώματα για να δημιουργήσεις τα σωστά συναισθήματα του κοινού.

Ωστόσο, μια καλή εικόνα είναι άχρηστη αν δεν συνοδεύεται από ένα εξίσου καλό κείμενο (ad copy).

Η επένδυσή σου στη διαφήμιση Facebook θα είναι επωφελής μόνο όταν οι διαφημίσεις σου έχουν πραγματικό αντίκτυπο στους χρήστες.

Το ισχυρό και αποτελεσματικό copywriting όχι μόνο σε βοηθά να λάβεις περισσότερα κλικ στην ιστοσελίδα σου αλλά και να “κατευθύνεις” τους χρήστες.

Υπάρχουν τρία πράγματα που πρέπει να κάνει το ad copy για να λειτουργήσει:

  • Να πείθει
  • Να διεγείρει
  • Να διασκεδάζει


Όταν συνδυάζεις τα παραπάνω τρία στοιχεία στο κείμενο σου, είναι εύκολο να δημιουργήσεις μια ισχυρή σύνδεση με το κοινό σου.

Επίσης δίνει στο χρήστη τις ακριβείς πληροφορίες που χρειάζονται για να αναλάβουν δράση.

https://web-net.gr/wp-content/uploads/2021/01/social-1206612_640-300x233.png 300w, https://web-net.gr/wp-content/uploads/2021/01/social-1206612_640-200x155.png 200w, https://web-net.gr/wp-content/uploads/2021/01/social-1206612_640-560x435.png 560w" alt="ad copy" width="640" height="497" class="wp-image-21767" loading="lazy" />

Ακολουθούν οι καλύτεροι τρόποι για να γράψεις καλύτερα ένα ad copy στο Facebook

Βεβαιώσου ότι το κείμενο “συμβαδίζει” με την εικόνα


Η απόκτηση του σωστού οπτικού περιεχομένου για τις διαφημίσεις στο Facebook μπορεί να είναι δύσκολη.

Ως αποτέλεσμα, πολλές επιχειρήσεις δεν παίρνουν στα σοβαρά τα οπτικά τους και παρουσιάζουν μόνο μια εικόνα μόνο.

Δεν σκέφτονται πολλά για το αν η εικόνα ταιριάζει με το ad copy ή όχι.

H χρήση μιας εικόνας που δεν σχετίζεται με το κείμενο της διαφήμισης είναι ένα λάθος που μπορεί να καταστρέψει την καμπάνια σου.

Δεν δίνει στους χρήστες του Facebook την εμπειρία που τους αξίζει!

Ξεκάθαρο Call to Action


Οι επιτυχημένες διαφημίσεις στο Facebook δεν προσπαθούν να επιτύχουν πάρα πολλά ταυτόχρονα.

Επικεντρώνονται με λέιζερ στην επίτευξη ενός μόνο στόχου.

https://web-net.gr/wp-content/uploads/2021/01/digital-marketing-3269651_640-300x228.jpg 300w, https://web-net.gr/wp-content/uploads/2021/01/digital-marketing-3269651_640-200x152.jpg 200w, https://web-net.gr/wp-content/uploads/2021/01/digital-marketing-3269651_640-560x425.jpg 560w" alt="στρατηγική seo" width="640" height="486" class="wp-image-21180" loading="lazy" />

Γι ‘αυτό είναι σημαντικό να έχεις ένα Call to Action (CTA) που να ανταποκρίνεται στον κύριο στόχο σου.

Είτε προσπαθείς να δημιουργήσεις περισσότερους δυνητικούς πελάτες (leads) είτε να επιτύχεις περισσότερες πωλήσεις, πρέπει να ωθήσεις τους χρήστες με μια σαφή παρότρυνση για δράση.

Διάβασε Επίσης:
 
Η διαφήμιση στα Social Media
 

Ακόμα και οι καλά σχεδιασμένες διαφημίσεις Facebook μπορούν να αποτύχουν χωρίς το κατάλληλο CTA.

Απλή γλώσσα


Μερικά από τα καλύτερα κείμενα διαφημίσεων χρησιμοποιούν απλή γλώσσα χωρίς να περιπλέκουν τα πράγματα.

Ο σκοπός του copy σου είναι να πείσει τους ανθρώπους να αναλάβουν δράση, όχι να τους εντυπωσιάσουν με τις γλωσσικές σου δεξιότητες.

Αφαίρεσε κάθε εξεζητημένη έκφραση και γράψε τη διαφήμισή στο Facebook με τρόπο που το κοινό σας μπορεί να κατανοήσει.

Όποιος βλέπει τη διαφήμισή σου δεν πρέπει να έχει κανένα πρόβλημα να γνωρίζει:

  • Την προσφορά σου και τι ακριβώς αφορά
  • Τα οφέλη που μπορούν να λάβουν από αυτήν
  • Ποια ενέργεια θέλετε να κάνει

Facebook Remarketing


Ένα από τα καλύτερα πράγματα που εκφράζουν τις διαφημίσεις στο Facebook είναι το γεγονός ότι δεν περιορίζεται σε έναν συγκεκριμένο τύπο Marketing.

Το Facebook σου δίνει την ελευθερία να προσεγγίσεις τους καταναλωτές σας μέσω του Remarketing.

https://web-net.gr/wp-content/uploads/2021/01/social-media-3846597_640-1-300x189.png 300w, https://web-net.gr/wp-content/uploads/2021/01/social-media-3846597_640-1-200x126.png 200w, https://web-net.gr/wp-content/uploads/2021/01/social-media-3846597_640-1-560x353.png 560w" alt="facebook διαφημίσεις" width="640" height="403" class="wp-image-21773" loading="lazy" />

Αξιοποιώντας το Remarketing στο Facebook, μπορείς να προβάλλεις τις διαφημίσεις σου σε άτομα που έχουν ήδη αλληλεπιδράσει με το brand σου στο παρελθόν, όπως:

  • Οι προηγούμενοι επισκέπτες της ιστοσελίδας σου
  • Οι προηγούμενοι πελάτες/συνδρομητές
  • Οι τρέχοντες συνδρομητές email σου


Το Facebook Remarketing είναι ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους για να συνδεθείς ξανά με τα leads με ατα όποια είχατε κάποια αλληλεπίδραση.

Αυτοί οι άνθρωποι είναι ήδη εξοικειωμένοι με την επιχείρηση σου και ξέρουν τι αντιπροσωπεύουν εσείς και τα προϊόντα σου.

Επομένως, σε σύγκριση με άλλους καταναλωτές που δεν γνωρίζουν πολλά για εσένα, έχουν περισσότερες πιθανότητες να γίνουν πελάτες σου!

Video Ads


Το Facebook είναι ο μεγαλύτερος ανταγωνιστής του YouTube στη χρήση των video.

Ένας μεγάλος αριθμός χρηστών καταναλώνει όλο και περισσότερο περιεχόμενο βίντεο στο Facebook σε τακτική βάση.

Επομένως, εάν δεν προσθέσεις video στο διαφημιστικό σου… μείγμα στο Facebook, τότε ίσως να χάσεις χρήματα.

Είναι μία από αυτές τις βέλτιστες πρακτικές διαφημίσεων στο Facebook που συχνά αγνοείται καθώς απαιτεί περισσότερη προσπάθεια.

https://web-net.gr/wp-content/uploads/2021/01/projector-361785_640-300x212.jpg 300w, https://web-net.gr/wp-content/uploads/2021/01/projector-361785_640-200x141.jpg 200w, https://web-net.gr/wp-content/uploads/2021/01/projector-361785_640-560x396.jpg 560w" alt="video ads" width="640" height="452" class="wp-image-21740" loading="lazy" />

Ακολουθούν μερικές χρήσιμες συμβουλές για να αξιοποιήσεις αποτελεσματικά τις διαφημίσεις βίντεο στο Facebook

Χρήση κειμένου με τα video

Το video Marketing δεν είναι πάντα εύκολο. Μερικές φορές δημιουργείς video που χρειάζονται λίγο χρόνο για να φτάσεις στην ουσία.

Επομένως, εάν υπάρχει κίνδυνος το μήνυμα του videoνα μην γίνει κατανοητό αμέσως, δοκίμασε να προσθέσεις κάποιο κείμενο για να προσελκύσεις τους θεατές.

Διάβασε Επίσης:
 
10 λόγοι για να αναπτύξεις το Social Media Marketing στην επιχείρηση σου
 

Χρησιμοποίησε κάποιο αποτελεσματικό copy μαζί με μια ισχυρή επικεφαλίδα για να προκαλέσεις την προσοχή του χρήστη στο video προτού αποφασίσει να δει κάτι άλλο.

.
Δυναμική αρχή

Τα πρώτα 10 δευτερόλεπτα του video είναι πολύτιμα. Μπορούν είτε να αναδείξουν είτε να “χαλάσουν” το video σου.

Οι χρήστες συνήθως φεύγουν μέσα στα πρώτα δευτερόλεπτα ενός video, αν δεν τους ενδιαφέρει.

Γι ‘αυτό φρόντισε να τραβήξεις την προσοχή τους με ένα δυνατό ξεκίνημα.

Χρησιμοποίησε πειστικές εικόνες από την αρχή για δώσεις την “ένταση” που απαιτείται.

Δώσε στους θεατές ακριβώς αυτό που ψάχνουν, ώστε να συνεχίσουν να παρακολουθούν το video.


Αυθεντική προσέγγιση

Αναρωτήθηκες ποτέ γιατί μια φωτογραφία stock δεν λειτουργεί όπως και μια πραγματική, φυσική φωτογραφία;

Είναι επειδή η τελευταία δείχνει πιο αυθεντική.

Ομοίως, τα videoπου φαίνονται “στημένα” με ψεύτικη / κακή συμπεριφορά δεν είναι τόσο ελκυστικά όσο αυτά με πραγματικό, γνήσιο και σχετικό περιεχόμενο.

Το Facebook είναι ένα μέρος όπου οι άνθρωποι θέλουν να συνδεθούν με άτομα.

Ως brand, η δουλειά σου είναι να κάνεις τις διαφημίσεις videoπιο ανθρώπινες και προσιτές.

Ο στόχος σου είναι να μιλήσεις απευθείας με το κοινό / πελάτες σου.

Μόνο τότε οι διαφημίσεις videoθα ξεχωρίζουν από τις υπόλοιπες.

https://web-net.gr/wp-content/uploads/2021/01/facebook-1084449_640-300x225.jpg 300w, https://web-net.gr/wp-content/uploads/2021/01/facebook-1084449_640-200x150.jpg 200w, https://web-net.gr/wp-content/uploads/2021/01/facebook-1084449_640-560x420.jpg 560w" alt="facebook διαφημίσεις" width="640" height="480" class="wp-image-21777" loading="lazy" />


Έλεγχος αποδοτικότητας


Τα πράγματα στην διαφήμιση έχουν αλλάξει από τότε που δημιουργήθηκαν τα Social Media.

Αυτές οι πλατφόρμες δίνουν μεγαλύτερο έλεγχο στην απόδοση και προσαρμογή της διαφημιστικής σου καμπάνιας.

Όλες οι άλλες βέλτιστες πρακτικές για τις διαφημίσεις στο Facebook δεν θα σε βοηθήσουν εάν δεν παρακολουθείς την απόδοση τους.

Η ιδέα εδώ είναι να κατανοήσεις την απόδοση της διαφήμισής σου στο Facebook και στη συνέχεια να βελτιώνεις σχολαστικά κάθε διαφήμιση για ακόμα καλύτερη απόδοση.

Το Facebook κάνει τον έλεγχο αποδοτικότητας των διαφημίσεων μια πολύ εύκολη υπόθεση.

Γι’ αυτό θα πρέπει να ελέγχεις τακτικά για να δεις αν το κοινό σου συνδέεται πραγματικά με τις διαφημίσεις σου.

https://web-net.gr/wp-content/uploads/2021/01/mistake-3022434_640-300x190.jpg 300w, https://web-net.gr/wp-content/uploads/2021/01/mistake-3022434_640-200x127.jpg 200w, https://web-net.gr/wp-content/uploads/2021/01/mistake-3022434_640-560x355.jpg 560w" alt="web design λάθη" width="640" height="406" class="wp-image-21623" loading="lazy" />

Με βάση αυτά τα σχόλια, μπορείς να αλλάξεις τα διάφορα στοιχεία της διαφήμισής σου.

Πιο συγκεκριμένα:

  • Εάν οι διαφημίσεις σου δεν λαμβάνουν αρκετά κλικ, ίσως χρειαστεί να εργαστείς για να βελτιώσεις το ad copy ή να αλλάξεις το Call to Action.
  • Εάν οι διαφημίσεις σου δεν δημιουργούν το σωστό είδος “αφοσίωσης” του κοινού, ίσως χρειαστεί να αλλάξεις οπτική/μηνύματα. Αν πρόκειται για διαφήμιση video, δοκίμασε ένα διαφορετικό video.
  • Αν οι διαφημίσεις σου προσεγγίζουν μικρό αριθμό κοινού, ίσως πρέπει να τροποποιήσεις τη στρατηγική στόχευσής που εφαρμόζεις.
webhosting-design-new222x86.png
We create web products for the help and
growth of your business.

Στόχος μας η επιτυχία σας!

Ραντεβού λοιπόν στην κορυφή.

ΕΙΣΟΔΟΣ ΣΤΟ PORTAL

Email Address:
Password:
 

.gr domains

καταχωρητής για .gr domains με 
Αρ.Πρωτοκόλλου ΕΕΤΤ W2259/05-10-15
© Copyright 2024 Ipapaki.gr. All Rights Reserved.

Search